MEMAKAN SIREH DI AMPAIAN, JANGAN MENGORAT ANAK DARA ORANG

KEPADA PEMBACA-PEMBACA SEKALIAN, SETIAP YANG TERCORET ADALAH KISAH DAN PERJALANAN HIDUPKU DAN BUKAN JALAN HIDUP MU, MAKA TIADA KAITAN ANTARA YANG TAK KENAL AKU, TAPI NAK BACA JUGAK KENA LA MEMILIKI KEIKHLASAN DAN KEJUJURAN SERTA NILAI MURNI TINGKATAN 2 DAN NILAI SIVIK KEWARGANEGARAAN TINGKATAN 2. TAK LUPA JUGA PASS UJIAN KEMAHIRAN HIDUP PILIHAN 4 DGN KEPUJIAN SERATUS PERATUS PADA TOPIK PENGENALAN PERNIAGAAN....

Thursday, December 16, 2010

SAKU PENUH SENI

ASSALAMUALAIKUM.........


            Sebagai pembuka kata, malam ini agak keletihan ibarat megejar sapi di hari Raya Korban, pameran Zulkha photography akan bermula esok 17/12/10. Segala persiapan agak terancang walaupun berbagai-bagai tusukkan dugaan datang. Inilah sebagai platform untu aku dan krew2 lain menaikkan nama dan bergiat secara serius dalam aeni fotografi... memang ramai photografer yang tumbuh macam cendawan selepas hujan, jika dari sudut negatif tak elok la kita memandang isu ini sebagai trend...biar mereka sendiri memahami seni mereka sendiri...aku pun bermula dari saat2 cendawan tumbuh itu. Dari sudut positifnya aku rasa seronok dapat sama2 bekarya dalam suasana yang senang tanpa ada rasa dengki pada diri masing2.


Bermula denga kamera DSLR Nikon d60 yang aku beli third hand dan kemudian beralih ke Sony A230. Oleh kerana keinginan yang rakus aku kembali dgn Brand Nikon D5000 kerana ia lebih mudah untuk aku kendalikan.



Dengan bantuan dari founder Zulkha, ia lebih mudah untuk aku mengasah seniku.










Setakan ini sahaja, mata ku tidak mengizinkan aku untuk terus mengauta.

Assalamualaiku.....

No comments:

Post a Comment