MEMAKAN SIREH DI AMPAIAN, JANGAN MENGORAT ANAK DARA ORANG

KEPADA PEMBACA-PEMBACA SEKALIAN, SETIAP YANG TERCORET ADALAH KISAH DAN PERJALANAN HIDUPKU DAN BUKAN JALAN HIDUP MU, MAKA TIADA KAITAN ANTARA YANG TAK KENAL AKU, TAPI NAK BACA JUGAK KENA LA MEMILIKI KEIKHLASAN DAN KEJUJURAN SERTA NILAI MURNI TINGKATAN 2 DAN NILAI SIVIK KEWARGANEGARAAN TINGKATAN 2. TAK LUPA JUGA PASS UJIAN KEMAHIRAN HIDUP PILIHAN 4 DGN KEPUJIAN SERATUS PERATUS PADA TOPIK PENGENALAN PERNIAGAAN....

Wednesday, December 15, 2010

KAPIT MARI

ASSALAMUALAIKUM...

         Dari meja usang Herry, dah hampir seminggu aku d kapit esok mula la program sejiwa senada di pekan Kapit.. moment yang membawa kakiku ke dunia baru melihat Kapit di mata sendiri, biasa dgr dalam radio jak. So far takla berapa nak ketinggalan  dari pembangunan kota, biasalah kan daerah kecil di Sarawak. Sepanjang aku di Kapit memang tampak berbeza, maksud ku dari sudut masa, di kota keadaan terlalu tertekan dan semua nak kan pantas RUSH HOUR, tapi di Kapit aku rasa semua nya penuh dgn SLOW MOTION. Kerata pun slow, masa di tangan pun slow. Banyak masa aku dgn makan dan minum...mau tak duit poket nak habis. Bercerita pasal kawan di Kapit, semuanya ramah n mesra seperti Harry, Lockon, Austin, Bg Jep dan semua la yang aku jumpa penuh dengan senyum gembira. Setakan ini dahulu...lain kali aku cerita lagi....

WASSALAM

No comments:

Post a Comment