MEMAKAN SIREH DI AMPAIAN, JANGAN MENGORAT ANAK DARA ORANG

KEPADA PEMBACA-PEMBACA SEKALIAN, SETIAP YANG TERCORET ADALAH KISAH DAN PERJALANAN HIDUPKU DAN BUKAN JALAN HIDUP MU, MAKA TIADA KAITAN ANTARA YANG TAK KENAL AKU, TAPI NAK BACA JUGAK KENA LA MEMILIKI KEIKHLASAN DAN KEJUJURAN SERTA NILAI MURNI TINGKATAN 2 DAN NILAI SIVIK KEWARGANEGARAAN TINGKATAN 2. TAK LUPA JUGA PASS UJIAN KEMAHIRAN HIDUP PILIHAN 4 DGN KEPUJIAN SERATUS PERATUS PADA TOPIK PENGENALAN PERNIAGAAN....

Wednesday, December 15, 2010

ASSALAMUALAIKUM

Pembuka bicara, waktu pagi begini sudah mula menampakkan sinar keberkatan dari Ilahi, tapi masih juga aku berteka teki. Hari ini Job pertama aku berani confirm kan dimana perkahwinan June pada 9 haribulan januari 2011...Biasanya aku ambik job konvokesyen sebab bab perkahwinan punya job aku biasa ikut dan tengok jer..kurang dari segi teknikal. Tapi takpe, dengan apa yang aku ada harap ada keberkatan maka ia akan berjalan lancar selagi pengantin tidak rasa bosan. Sebelum aku ngereco panjang... kenalkan diri aku sendiri Abdul Hadi Bin Abdul Hamid tarikh lahir pada 31 Ogos 1983. Gambar di atas adalah sedikit sebanyak apa yang berlaku dalam kehidupan aku...aku berbaju biru.... atau panggilan lain Djack


Aku biasanya bekerja di sebalik tabir...yang dok pegang payung tu aku la, kekadang aku shoot la sendiri gambar kalau da free n tgan tak bnyak pegang tool... best jugak d belakang tabir, sedikit sebanyak aku belajar dari segi teknikal....... Itu sahaja yang aku boleh kongsikan... tengah mengatur perancangan untuk pameran Zulkhaphotography....Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment